معرفی عسل خام و خواص شگفت انگیز آن

عسل درمانی با عسل خام و معرفی خواص آن

معرفی عسل خام و خواص شگفت انگیز آن

عسل درمانی با عسل خام و معرفی خواص آن

معرفی عسل خام و خواص شگفت انگیز آن

عسل خام در واقع عسل کاملا طبیعی می باشد که پس از برداشت مستقیما بسته بندی شده و به دست من و شما می رسد. در مقابل عسل خام عسل حرارت دیده قرار دارد که برای جلوگیری از رس بستن عسل، بسیاری از زنبورداران و فروشندگان عسل آن را حرارت می دهند که البته آن عسل دیگر خواص عسل طبیعی را ندارد.
ما در این وبلاگ تلاش میکنیم تا فواید عسل طبیعی و خام را با شما در میان بگذاریم.

بایگانی

عکس عسل خام و 5 تصویر واقعی از عسل خام و طبیعی

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۴۲ ق.ظ

عکس عسل خام را در این مطلب برایتان جمع آوری کرده ایم که میتوانید تصاویر عسل خام را مشاهده کنید. بهترین تعریف برای عسل خام Raw honey همان عسلی است که در کندو هستی دارد که با به کارگیری پارچه یا مش ( توری ریز ) از ناخالصی هایی مثل موم و زنبورهای مرده یا اجزای دیگر تن زنبورها متمایز شده است.

از سویی سایر تولید عسل معمولی regular honey پیش از بسته بندی دربرگیرنده مراحل بیشتری از دسته فیلتراسیون filtration ( گرم کردن و رد کردن از صافی )  و پاستوریزاسیون pasteurization  می شود.

عکس عسل خام

 

پاستوریزاسیون یا پاستوریزه کردن عسل فرایندی است که در آن با حرارت بالا مخمر موجود در عسل را از بین می برند لغایت عمر مفید عسل افزایش پیدا کرده و بافت روان تری داشته باشد.

در فیلتراسیون، با پالایش بیشتر عسل ناخالصی ها مثل اشکال ریزه ها و حباب های هوایی را از عسل جدا می کنند الی مدت موعد بیشتری شفاف باقی بماند و زیبایی بیشتری برای خریدار داشته باشد.

برخی از عسل های بازرگانی هم تحت فرایند فوق فراوری قرار می گیرند تا شفاف تر و هموار تر شوند. اما این فرایند باعث از بین رفتن مواد مغذی مفید موجود در عسل از جمله گرده آنزیم ها و آنتی اکسیدان ها می شود. علاوه براین بعضی فرآوری کنندگان شدنی است برای تفریق هزینه ها قند یا شیرین کننده های مصنوعی به عسل اضافه کنند.

تصاویر عسل خام

عسل خام در بر گیرنده طیف مفصل ای از مواد مغذی است

عسل خام حاوی نزدیک 22 اسید آمینه، 31 مونث معدنی متفاوت و طیف وسیعی از ویتامین ها و آنزیم هاست ولی نکته قابل توجه این است که عسل خام خاوی نزدیک 30 گونه ترکیب زیستی پرکار bioactive  گیاهی به اسم پلی فنول polyphenols است که به عنوان آنتی اکسیدان antioxidants عمل می کنند. مطالعات زیادی این آنتی اکسیدان ها را با مزایای قابل توجه سلامت از جمله کاهش  التهاب و خطر ابتلا به مرض های قلبی و برخی سرطان های خاص پیوسته کرده اند. اما عسل تجاری به انگیزه روش های فراوری ای که در فرآوری آن کاربرد شده شدنی است در بر گیرنده آنتی اکسیدان کمتری باشد.

در یک مطالعه که آنتی اکسیدان های موجود در عسل خام و فراوری شده یک بازار محلی مورد رسیدگی قرار گرفت، محققین متوجه شدند عسل خام 4.3 مساوی بیشتر از گونه ها مختلف عسل های فراوری شده حاوی آنتی اکسیدان است.

جالب پروا است که بدانید در مطالعه غیر رسمی که توسط هیئت ملی عسل در ایالات متحده US-based National Honey Board سپریدن شد محققین متوجه شدند که عسلی که فرایند فراوری کمی را پشت راز گذاشته باشد از عقیده سطح آنتی اکسیدان و مواد معدنی تقریبا  با عسل خام یکسان است.

بهترین عکس های عسل خام

 عسل معمولی ممکن است قند یا شیرین کننده پنهان داشته باشد
 نظر به اینکه عسل بسیار پر پیرو است، عرضه کافی آن برای تامین کنندگان محلی مشکل می شود. به همین علت نزدیک 70 درصد عسل های موجود در آمریکا وارداتی است با این حال نگرانی های جدی در مورد عسل معمولی که با قند یا شیرین کننده های سایر از قبیل شربت ذرت با فروکتوز بالا در سراسر دانشمند هستی دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی